hilall671 daha kırkım çıkmadan ev de balkonda donarak boyamıştım hiç içeri girmedim boya süresince sonrada saçımı yıkadım kuruttum iki saat bebeğime yaklaşmadım solumaması için bütün bu yaptıklarım.çok şükür sorun yaşamadım.internetten okuma sakın çok saçma şeyler yazıyorlar.çocuk doktoruna sorup yaptım solumasın yeter dedi kuaför de yapacaksan hiç korkma yap bir şey olmuyor merak etme.şimdiden güle güle kullan saçını ✌🏻🌺