Alpssmomm bizde olduk rabbim kimseye yaşatmasın çok kötü ya. Kasımın ilk haftasıydı sanırım olduk 20-25 güne gelip gitti sürekli sanki dalga geçer gibi sinirlerim bozulursu bebeğimin kokusunu alamamak nedemek.. neyseki aralık ilk haftaları geldi inşallah sizinde gelir.benim yatağın kenarın büyük kolonyağ şişesi vardı resmen bitirdim onu,her gece avucuma döküp nerdeyse burnumdan içeri döküp koku almaya çalışırdım zor ya