9 aylık olan Bebeğim emeklemiyordu, ayakları yere basmıyor ve tam desteksiz oturamıyordu. Bundan dolayı hastaneye gittik. Çocuk doktorumuz nöroloji ye sevk etti, bacakları hareket etmiyor sadece ayak bilekleri hareketi. Eli koku gayet iyi kullanıyor. Diz kapaklarına vurdu doktor tepki vermedi. Refleks yok. Smadan şüphelendiler. Kan verdik ve genetik merkeze gitti. Sonucu bekliyoruz. Çok korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı?