Ayca_ogun1 ben 6 ayı bitti önce ara ara koydum şimdi peşimde yürüteçle dolaşıyo evi iki kişi süpürüyoz ben önde o arkamdan geliyor 😂 kızımdada kullandım bişi olmadı ne olacakki toplasanız zaten 2 ay bile durmuyolar içinde yürüyolar. Yürüteç rahatlıktır heleki bu aylarda, sürünmeyi bilmiyo yerde yatmıyo pusette durmuyo atıyo kendini, kucaktada koala gibi nereye kadar 😏 o yüzden çok dert etmiyorum 😉