Ruru_20 Kızlar bebeğiniz odasını kaç aylıkken ayırdınız ya da kaç aylıkken ayırmayı düşünüyorsunuz fikrinize ihtiyacım var
Elifyor Ruru_20 7 buçuk aylıkken ayırdım iyi ki ayırmışım diyorum şu an 15 aylık herhangi bir sorun yaşamadık 👍😊
BoncukAnnesi Deren_Hatun bende geldimmm 🙋🏼♀️ Odayı geçtim yanımda ki park yatağa geçiş yapsa şükredeceğim 🤣
Ruru_20 Cheddar Aklın kalmıyor mu mesela gece uyanırda ağlar duyumam diye ya da Allah korusun kusar falan yanında olamam diye ne biliyim ben 1 yaş erken diye düşünüyorum da o yüzden soruyorum
Ruru_20 Deren_Hatun aynı yatak olayından ziyade aynı odada yatsanız mesela yanınızda beşikte uyumuyor mu ağlıyor mu
Cheddar Ruru_20 rüya görürken inlemesini bile duyuyorum 😅 hiç sorun yaşamadık şükür şuan 18aylık. Artık bilinçli oldu aylarda o yüzden sıkıntı olmaz. Doktorlarda genelde 1 yaşından sonra ayrılabilir diyor 😊
Ruru_20 Elifyor Maşallah gece beslenmesi için her seferinde odasına gidiyorsun yani demek bu gece kaç kere uyanıyor mesela
Deren_Hatun Ruru_20 malesef ya yanımdayken 50 kere kalkıyorsa beşikte 100 kere kalkıyor napacağımı bende bilmiyorum saldım artık
Elifyor Ruru_20 şu an gece beslenmesi yapmıyor canım ama sürekli üstüne bakmaya falan gidiyorum. 1 2 kere uyanıyor bazen hiç uyanmıyor
Deren_Hatun Ruru_20 benim eşim ayırma asla diyor gün boyu özlüyormuş hasbam sanki uyuyunca görüyor çocuğu
Ruru_20 Deren_Hatun erkeklere göre ne var ki onlar işten gelince karşı komşunun bebeğini sever gibi sevip yatıyorlar adamlar bu dünyaya rahat olmak için gelmişler😀