Karenimmm bizde de aynısı oldu gece çok uyandı hemde çığlık kıyamet 😰 ama 1 gün sürdü allahtan ertesi günü normaldi bacakları ağrımış olabilir tabi bide dişi de yarılmış 😕 bizim hemşire ateşi olmasa da ağrısı için calpol verebilirsin demişti ben verdim sonra rahatlayıp uyudu