Gzdhmzstkryl yaptırdığımız gece 1,5 saatte bir uyanıp emmek istemişti, başka birşey olmadı bizde. Ama ateş falan olabilir demişlerdi, olursa diye calpol yazdı doktor 1 çay kaşığı verebilirsin demişti. Banyoyu 2 gün yaptırma dedi sağlık ocağı. Hemen 3. Gün yaptırdık biz bişey olmadı