Karamel20 Kızlar 5 bucuk aylık oğlum sadece emiyor. Arada su vereyim diyorum, unutuyorum aklıma gelmıyor. Ne kadar vermem gerekiyor günlük? Birde damacana mı çeşme suyunu mu kaynatıp sogutmalıyım ?
Synmannesi Karamel20 canım öncelikle ek gıda başladıysan muhakkak su vermen gerekiyor ben artırma suyu beş on dk kaynatıyorum termosa koyuyorum veriyorum 20 cc 10cc bazen 40 cc ne kadar içmek isterse günde 3 4 kere teklif ederim unutma bu arada ben biberonla veriyorum suyu 8 aylık
RuzgarMommys 6 aylık oğlum ek gidaya geçince verdim ilk defa ondan önce gerek yok anne sütü yeterli. Icme suyu kaynatılıp soğuyunca verilir
ilkgozagrimm Karamel20 içme suyu canım kaynatıp sogutup verebilirsin benim kızımda o aylar su veriyordum suan maşallah diyeyim sulugu elinden düşmüyor cok seviyor suyu 16 aylık kızım bu arada
Sevilayy_1 Karamel20 30 ml onun için şuan yeterli olur siz teklif edin karnı tokken içmek isterse içer anne sütü onun su ihtiyaçını karşılıyor ek gıdaya geçtikten sonra öğün sonrası 30 ml su verin isterse içer oğlum 1 yaşına kadar içmedi 1 yaşından sonrada damacanın önünden ayrılmadı😂Cam şişede olan sudan verdim 1 yaşına kadar sonra damacanadan içti 🤷🏻♀️
Egurbuz20 Karamel20 canım biz damacana su kullanıyoruz kaynatmadan veriyorum çocuğa da sadece sürekli evdeki peteklerin üzerinde su soğumasın diye
Deren_Hatun Karamel20 ek gıdaya geçene kadar sadece emen bebekler su içmeye ihtiyaç duymazlar, doktorum verme demişti
Aycan5454 Karamel20 25 günlük bebeğim doğduğundan beridir sürekli su veriyorum 😌 emmesine rağmen susuyor çocuk huysuzlanıyor kim ne derse mutlaka su verin bebeklerinize annesi sütü karşılıyor diye geçiştirmeyin içleri yanıyor yavrucakların
brnidldfn Ben de ilk çocuğuma 6 ayına kadar vermedim ama ikinciye 5 ayını geçerken verdim demir ilacı kullaniyoduk o yüzden verdim