cilek3 Ankarada yaşayan tatlış anneler🥰gittiğiniz memnun oldugunuz cocuk doktorları hangi hastanede ve adını yazabilirmisnz ?doktor arastırıyorum bebeğim 3aylık ama doktorumzu degişmek istiyorum ilgili ,bilgili doktor istiyorum şimdiden teşekkür ederim 🥳
sehererenn Ben etlik ayvalıda bulunan deva tıp merkezindeki İbrahim Ethem Çalhana götürüyorum. Muayene ücreti 80₺ Doktor o kadar bilgili tecrübeliki. Bir girince yarım saatte çıkıyorsunuz. Muayeneye bebeğin başından başlıyor en aşağı kısma kadar. Çok dikkatli biri. Ben aşırı memnunum. Çok tatlı dilli. Kesinlikle tavsiye ederim. İlk medicanaya götürdüm yüzüne bile bakmadılar çocuğun😅 yani büyük paralar vermeye gerek yok cilek3