Baldancocuk Kizlar cocugum iki yasinda ayakkabi alicam da rahatlik olarak hepsi iyi sadece gorunus olarak fikrinizi almak istedim benimle paylasirsaniz memnun olurum 🥰
ilkgozagrimm Baldancocuk canım 3 resimdeki gibi kızıma almıştım altı cok kaba olduğu için yürüyemedi düştü evin içinde denettrdim sonra gidip hafif topuklu aldım bana kalırsa 1 yada 2
Asya12 2numara New blance cook beğendim bu markanın ayakkabıları iyi oluyir küçülünce de bize verin 🤭