busra1203 benim kizim 11 aylik 2 hafta once emekleri… Elalemi dinleyip kafayi bozma. Banada aynisini soyliyo kuzenimin, onun oğlu 11 aylik yurudu biz çok gez kalmisik soyleyip duriyodu.. En sonundada bizim acelemiz yok Allahin izniyle yurur inşallah sulalede yurumeyeb yok dedim sustu gerizekaliii. Yani sen kafaya takma.. Ben mesela her sabah 6 kalkarim ama sen kalkmasin, bebeklerde farklı her bebek, biz buyukler gibi kendine özeldir