Bebeğim tam 1 yaşında bir kaç gündür sağlık sorunum var kolumda sinir sıkışması oluyor bugün doktora gittim fizik tedaviye başlamam gerekiyormuş kolumda uyuşma oluyor tedaviye başlamam için emzirmeyi bırakmam gerekiyormuş yıkıldım resmen reddettim hemen tedaviyi şuan emzirmeyi bırakmaya hazır değiliz oğlumla ne yapıcam yavaş yavaş kesmen gerekiyor çünkü dayanılacak gibi bir ağrı değil yarın çocuk doktorumuzla görüşeceğim ama sizlerden de bilgi almak yada teselli almak istiyorum