Yagmurunbebegi Merhablr göğüslerim çok sarktı. Hala emzirmeye devam ediyorum. Bu aşamada südyen hep kullandınız mı? Bunları toparlamaya önerceğinz südyen krem vs var mı teşekkrler.
Deren_Hatun Yagmurunbebegi merhabalar doğum yaptığımdan itibaren en fazla 1 ay kullanmadım sütyen 17 aylık kızım sürekli hiç çıkarmadan takıyorum ama sarkmaya engel değil. Krem vesaire arayışlara girmeyin hepsi para tuzağı. Ya sporla biraz düzelecek ya da estetik başka çare yok
TosbikAnnesi1 Yagmurunbebegi merhaba benimde 4 aylık bebeğim var emziriyorum emzirme sütyeniyle şuan devam ediyorum henüz normal sütyene geçemedim 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Sarkmaya çare bişey varsa bende bekliyim burda 😬🌸
bonjour_maman Yagmurunbebegi doğum yaptığımdan beridir hiç takmıyorum anca dışarı alışverişe vs. Gidince yada misafirliğe gidnce takıyorum evde takmıyorum doğum yaptığımdan beri böyle daha rahat emziriyorum ve daha rahatım sarkarsada sarksın hiç umursamıyorum rahatım dan ödün veremem 🤣 taktığımda sanki göyüslerim sıkışmış gibi böyle ağrı oluyo Bi daral geliyo bana 🤷🏻♀️
cansuaydin Yagmurunbebegi siyah inci,NBB,orkide marka toparlayıcı sütyenleri öneririm. Kızım bir yaşında ve büyüdü göğüslerim doğal olarak. Takmadan rahat edemiyorum krem filan hikaye