Minimom canım benim pozitif eşim negatifti çok hafif atlattım ne ateş ne ağrı sızı hiç bişey yaşamadım sadece koku tat kaybı oldu dün bitti karantinam ama ayrı uyumak zorundasın onunla aynı oda da uyusan bile maskeyle uyu bulunduğunuz ortamı sık sık havalandır emziririken çift maske ve eldiven kullan kullandığınız tabak bardak vs şeyleri yüksek ısıda makina da yıka ortak yaşam alanlanlarınızı sık sık sirkeli suyla temizle ben her sabah yatak yorganimı balkona koyar gece uyurken alırdım sürekli havalandır evi zaten bebeklere bulaşsa dahi çok hafif atlatıyorlar emzirmeyi bırakma sakın bol bol emzir ben ilaç istemedim emzirmeye devam ettim ateşini sürekli kontrol altınd tut çok geçmiş olsun inşallah en hafif şekilde atlatırsınız..