Merhaba, ben de böyle bir başlık açmıştım yakın zamanda ama pek yanıt alamadım😅 Kızımı bir yaş kontrolü için Kaşkaloğlunda Hanife hanıma götürdük bir ay önce. Memnun kaldık ama normal ücrete göre bebekten daha yüksek alıyorlar o biraz saçma geldi. 260₺ gibi birşeydi tam hatırlamıyorum.