DamlaTa Kızlar laktoz intöleransım var, 1 bardak süt içtim diye 5 saattir mahvoldum. iyi gelebilecek birşey biliyomusunuz?
Badecikk DamlaTa ay geçmiş olsun çok rahatsız edici bir durum bende öyle oluyorum karnını sıcak tut sırt üstü yatıp dizlerini yukarı çekip yat beni o rahatlatıyor yürüyüş yapmak da iyi geliyor
Leylus DamlaTa canım geçmiş olsun bende çok kötü oluyorum o yüzden laktozsuz içiyordum içim rahat çok iyi bir çok markada var ama şuan ne iyi gelir hıc bilemedim ya 😥
DamlaTa Badecikk çok teşekkür edeirm, 2 saattir sırt üstü yatıyorum ayaklarımı kanepenin tepesine koydum hala geçmedi. Yoğurt mayalıcaktım süt kaynattım nası canım cekti içtim keşke içmeseydim cok zor
Esrasen Relaktaz damla bebeğimin laktoz intoleransı var günde 4kez 10 ar damla kullanıyoruz tabi bende süt ve süt ürünlerini tüketmiyorum hemen ishal oluyor 😔
DamlaTa Esrasen bebekler daha zor olur, büyük insanım dayanamıyorum bebişi düşünemedim. Aman ihmal etmeyin damlaları cok zor bi durum.
DamlaTa Leylus bende laktozsuz içmeye calısıyorum, süt içen biri değilim aslında cok nadir tüketirim. Bugün içicem tuttu. Hareket falan da ettim ama fayda yok.