Busss 45 günlük bebeğim Doğumdan 10 gün sonra gaz sancıları başladı. Sadece ayakta sallama ile uykuya dalabiliyor o yüzden her seferinde sallıyorum. Ama şuan bıraktığım an 5 dakika geçmeden uyanıyor ve bi daha dalmakta zorluk çekiyoruz. Emzikte almıyor öğürüyor. Koltuğa yapışmış durumdayım gece gündüz lavaboya bile zor gidiyorum. Siz nasıl uyutuyorsunuz nasıl kolay uykuya dalıyor bebekleriniz.
Nurci Busss bende aynı durumu yaşadım canım omuzumda daldıktan sonra yatağına yüz üstü yatırıyorum tam anlamıyla uykuya dalınca düz çeviriyorum
deleted2310 Busss 4 aylık oğlum emziği tam anlamıyla hiç tutmadı 3 haftadırda kesin olarak bıraktı ama ayakta hiç sallamadım izinde vermedim memede uyuyor yada emzirip yerine bırakıyorum öyle uyuyor
Zeyyy Busss 8 aylık ayakta emerken bi yandan yürüyerek pis pis eşliğinde yani com oturgaçlı götürgeç gibiyim😢😂
Ngrbrs Busss benim kızım 8 aylık oldu ama gaz sancısı çoktu fön makinesi sesinde uyudu ve yarım kundak iyi geliyo gaz sancısı olan bebeklere doktorumuz yarım kundakla uyut demişti hem uykusunda hareketlerinden uyanmaz hem anne karnı gibi hisseder rahat uyur demişti ve iyi geldi şükür 8.ayımızdayız inşallah kısa sürede geçer bu süreç 🙏
Busss Nurci tam diyorum tamam artık daldı bırakıyorum sanki uyuyan çocuk o değildi birden açıyor kocaman gözlerini.
Busss deleted2310 gaz sancıları olduğunda gece 1 den sabah 6 ya kadar hiç uyumadı bizde her türlü yöntemi denedik bi böyle sakinleşince her sancılı geçen gece de böyle uyuttuk alıştı iyice. memeyi emerken gözlerini kapatıyor tamam diyorum uyudu ama yerine yatırmaya kalmadan yine uyanıyor kesinlikle bi çözüm bulamadım 😭😭
sersem Biz aspiratörde uyuttuk odaya geçince de aspiratör sesi açtık uykuya dalınca yatırdık tamamen kıstık sesini. 1de emziriyorum 5de kalkıyor çoğu zaman . Çok şükür bu günlere ilk zamanlar çok zordu şimdi 80 günlük bebeğim
Dk16 Busss ayakta sallayarak ve gece de yanıma yatırıp meme vererek uyutuyorum Ayakta sallayınca da beşiğine bırakıyorum uyanmıyor Ama beşiğine yastığıyla bırakıyorum yoksa uyanıyor
Tugbabsra Busss wallahi bazen kucakta bazen ayakta bazen memede :)) genelde kucakta koyuyor basını bende okusuyorum kafasını doğduğundan beri çok seviyor bası oksansın hemen mayışıyor kızım 5 gün sonra 4 aylık olacak burada ;)