kubusss tabiki heç değil, oğlum bugün 3aylık ve daha 3gündür emzik kullanıyoruz.. Bu arada seni emmesi gazını çıkarmasına yardımcı olucaktır, oğlum hep emdiği zaman çıkarırdı, bide emdikten sonra en az 15 dk dik tutmak gerekir,yine rahatlamazsa masaj uygulaya bilirsiniz..