EslemDilan Sarenisabali15 benimki adım atana kadar yaz geleceği için dışarda balkonda giyer diye almıştım bende ilk adım ayakkabısı diye ama 5 aylık olmasına rağmen olmadı ayağına :)
Asyagoknur06 Sarenisabali15 bizde 10 ayligiz ayağı kalkıp koltuk kenarlarından tutunup yürüyo kendi kendine daha yürümüyor doktorkar hep ilk yürüme aşamasında çıplak ayakla yeri kavramasını öneriyor bilgim yok cnm
Durush Sarenisabali15 evde çıplak ayak olması gerekir uyaran alması lazım ayaklarından yürümeye başlayınca alın
Balkupum2505 Sarenisabali15 biraz daha bekleyin ayakki icin o zaman adım atmaya falan baslasin isterseniz ilk adimlarini ciplak ayak öneriyo doktorlar
SweetPaw Sarenisabali15 https://kindyroo.net/ebeveyn-akademisi/2015/10/19/bebekler-icin-ciplak-ayaklar/ çıplak ayakla kalmasının ne gibi olumlu etkileri oluyor bununla ilgili birde ilk adım ayakkabısı seçerken dikkat edilmesi gereken özelliklerle ilgili güzel bir yazı ☺️