MaviliMaviliMorCicek squirtle 0-36 ay yazıyor canım çok yönlü bebekken kundak sonra bol yürüyüncede ayaklı oluyormuş
squirtle Busravebebegii ANA KUMAŞ: %100 Pamuk ASTAR: %100 Pamuk DOLGU: %100 Polyester Ürün Özellikleri: Astar Detay: Penye Astar Kalınlık: İnce canm özellikleri bu olan buldum iyi mi? Dolgu poliyester diyo
MaviliMaviliMorCicek Woody 0.5 ne oluyor cnm bu tog lardan pek anlayamadım ben de uyku gurusuna bakıyordum kaç aylık bebeğiniz
Woody MaviliMaviliMorCicek 11 aylık olacak. Google a tog deger tablosu yazın Hangi kalınlık için hangi sıcaklıkta ne giydireceginşz yazar
Busravebebegii squirtle lc sayfasında uyku tulumu diye arayın çıkan resimlerin sonuncusunda yaziyo görsel olarak açıklama kısmında degil de
Busravebebegii squirtle evet ayni özellikler kullandığım terletmiyo üzerine de bisey ortmuyorum foto attım ama aciliyo mu
Sergemm MaviliMaviliMorCicek bende owli var 2.7 tog ama yeterli gelmiyo bebeğimin göğsü buz gibi olmuştu kalktığımda üzerine etxra kalın battaniye kullanıyorum yorgan kalınlığında diye yazmışlar ama alakası yok
EbSaYus Busravebebegii bemde aynısından kullanıyorum çok memnunum ne çok kalın ne çok ince tüm kışı bu tulumla geçiriyoruz büyük almıştım yeni yeni tam olmaya başladı diyebilirim ☺️
Busravebebegii EbSaYus bende büyük almışım ama lc waikiki nin kalıpları büyükmüş onu anladım ilk zamanlar cok giydiremedim cok buyuktu ama simdi icine sığmayacak 😂
EbSaYus Busravebebegii ben büyük büyük giydirdim hem daha rahat eder diye artık tam olmaya başladı ama kışı bitiririz diye düşünüyorum 🙈