Arkadaşlar oğlum üşüttü sağlık ocağı da calpol ve augumentin verdi. Antibiyotik ve ağri kesici yani ama ben ağır mi geliyor acaba diye endişeliyim. Kullanan var mı? Ne yapmaliyim. Burnu tikali huzursuz öksürük var biraz ve balgam kusma var arada. Ateşimiz de hiç olmadi ama çok şükür.