Netul benim kızım da 3 buçuk aylık sürekli dediğiniz şeyleri yaşıyorum ve ısırmaya çalışıyor göğsümü biberonu çokta salyalı ve çok huzursuz bu aralar diş diye düşündüm sonra çok erken olabileceğini düşündüm demekki olabiliyormuş doktora görünmekte fayda var