D1234 Arkadaşlar su kaynamış sandım ve sonradan hatırladım kaynamadıgını ve mama yaptım ogluma içirdim bısey olurmu yaaaa
Miyonunannesi D1234 yok canım bişey olmaz ama mama tam dogru sekılde hazırlanmadıgı için belki besin degeri düşük olur bi sıkıntı olsa kusardı bebişin zaten dikkat edersin bndan sonra 😊
Birhayal D1234 ben hiç kaynatmıyorum tatlı suyu ısıtıp yapıyorum Kaşık mamasını öyle zararlı mı oluyor 🙄
D1234 Miyonunannesi ay hep dikkat ederim kac dakika kaynatırım kayınvalıdem arkamdan tekrar su koymuş bende onu kaynamış sandım
Polikistikannee Miyonunannesi Bende fazla kaynatiyorum mama yapacağım zaman isitip yapiyorum yanlış mi yapıyorum acaba
Miyonunannesi Polikistikannee canım ben termos kullanıyorum hem dinlenmiş oluyo hemde ger seferınde su kaynatmakla ugrasmıyorum ama senın yaptıgında olur neden olmasın kaynamıs dınlenıp ılımış olması gerekıyo fazla soguduysada az ılıtabılırsın bence
Gamze_11 Polikistikannee yok canım bence doğru bende öyle yapıyorum hazır suyu kaynatıp dolduruyorum şişelere sonra yapıcam zaman hemen ısıtıp yapıyorum diğer türlü kaynat soğut zor oluyor
D1234 Polikistikannee Hayr canım ben her gece dogdundan beri oyle yapıyorum yatmadan kaynatıyırum gece ısıtıp veriyorum
Miyonunannesi Birhayal bende içme suyu kullanıyorum canım ama yinede kaynatıyorum belki bi sakıncası olur o sularda ne kadar güvenli bilmiyoruz
mrstucii06 Betim hazir sularin ph değeri yüksek oluyor yani biz yetiskinler için bebeklerin böbrekleri bu sulari süzemeyebilirmis bebek sulari bu yüzden satılıyor bence su kaynatilmadan verilmemeli birkeredende sanmiyorm canm bisey olabileceğini
BirVeraAnnesi35 D1234 biraz ufakmış ama dediğim gibi olur öyle şeyler korkulacak bişey olmaz bende bikaç kez yanlış su koymuştum🤭
Polikistikannee Gamze_11 Bende bir an yanlis yapıyorum sandim mama süt veriyorum 38 günlük bebeğim iyice kaynatiyorum önceden siselere ya da kavanozlara koyuyorum mama yapacağım zaman biberon ısıtıcı var onunla isitip hazirlayip veriyorum
Betim mrstucii06 siz hazır sütün kaynatılıp soğuduktan sonra mama yapılıp daha sonra ısıtılmadıysan mı nakşediyorsunuz doğru olan bu zaten onu kastediyorum bende ☺️Doğrudan sıcak suyla mama yapıp Çeşme altında soğutulması yanlış besin değeri ölüyor o zaman
S_ozlem mrstucii06 ben suyu kaynatmadan veriyorum dogdugundan beri, bebek suyu aliyorum. Bebeklere ozel minerali dusuk su diye kaynatma ihtiyaci duymadim. Dogrumu yapiyorum?