Anneler merhaba oğlum 8 ay 24 günlük ilk başlarda tek göğsümü bıraktı öğürüyordu diğerini de bırakmak istedi baya direndim bu son haftalar da sabah akşam sadece emiyordu gün içerisinde ek gıda vs yiyor iki gündür kendimi yırtsam da tutmuyor memeyi sağıyorum beklediği için yeni geldiği halde tutmuyor ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz 🙏🥺