Emirinannesimrvdll Ön süt denilen ilk emmeye başladığında (tabi meme şeffaf değil göremiyoruz onu vücut ayarlıyor) ortalama ilk 1-5 dk emdiği kısımda su oranı daha fazladır. Faydasız diye düşünmeyin, sağmayın. Önce bebeğin su ihtiyacını karşılar. Sonra ayına haftasına göre yağlı proteince daha zengin kısmı gelmeye başlar,o da tokluk ve kilo şeklinde ihtiyacını karşılar. Anne sütü gece/gündüz yapısı değişir. Bebek hastaysa veya anne hastaysa ona göre gene form değiştirir. Hatta bebeği 30 günlük bir annenin sütü ile 3 aylık annenin sütü veya 8 aylık annenin sütü farklı yapılardadır. Meme bunu aerola kısmındaki montgomery bezleriyle bebeğin tükürüğü birleşince, meme bunu algılar ve ona göre süt üretilir gelir. Evirin çevirin gak guk dedikçe emzirin. Ben tandem emziriyorum 25 gündür, 28 aydır büyük oğlumu aktif emziriyorum.hiç öyle önsüt filan sağmadım.