aylinb Biz de 3 ay 15 günlüğüz. Doğduğu günden beri yüzüstü yatıyor. Daha dün gece araştırdım bir sürü kötü şey okudum evham ettim. Ama cocugum diğer türlü uyumuyor,sürekli gözüm üstünde ona bakmaktan ben uyuyamıyorum. 🥺
BARTUMOM Hazallllllll oğlum 55 günlük ve 1 haftadır gece gündüz hep yüz üstü uyuyor yoksa asla dalmıyor uykuya ama kafasını çok güzel tutuyor istediği yöne kaldırıp çeviriyor rahatlıkla ben sola yatırıyorum bakıyorum 10 dk sonra sağa çevirmiş reflü yatağına yatırıyorum o daha sert diye
Hazallllllll BARTUMOM yani kendini kurtarır diyorsan bence iyi ama senin ki de çok minik maşallah kafasını erken tutmuş gene de dikkatli Allah korusun ne olur ne olmaz
BARTUMOM Hazallllllll sürekli kontrol ediyorum ama Başka türlü uyumuyor elleriyle kendini uyandırıyor kundakta yaptırmıyor emzikte emmiyor ya kucakta uyucak ya da yüz üstü başka çarem yok
Dmt-01 Hazallllllll valla doğdugundan beri yüzüstü yatırdım hiçbi problem olmadı kafasını çevirebiliyosa korkmayın yatırın 15 aylık olacak nerdeyse hala yüzüstü uyuyo
Hazallllllll Dmt-01 işte arastirmalara göre olay sadece kafasını tutmak değil ani bebek olumlerine de neden oluyormuş bu sebepten bence gece yan yatsin daha mantıklı sizinki maşallah büyümüş
Nildasmother Hazallllllll gündüzleri sen yanindayken ara ara yatır canım ben öyle yapıyorum gece pek cesaret edemiyorum çünkü çok hareketli bir kizce gündüz yanındayken yatırıyorum bayada uyuyor iyice dalınca işimi yapıyorum ☺️
Hazallllllll Nildasmother aynn o şekilde hem gaz hemde uyku Cook rahat oluyor işte evham yapıyorum iş falan hak getire yapamıyorum başında dikiliyorum ya uyanırsa nefes alamazsa bilmem ne
su-perisi Hazallllllll yaninda sizde oluyosaniz yuzustu yatirabilirsiniz bence, ben dogdugundan beri ara ara yuzustu yatiririm
Nildasmother Hazallllllll kötüyü çekme 😂 o zaman rahatlayana kadar yatır öyle bekle başında işleri de sal gitsin sonra yüz üstü çevir işine bak 🤪 benim kizcede öyle rahat çıkarıyor gazını her sabah yanıma aliyorum yastığın üstüne 😂
pilavustutavuk Hazallllllll evet bide buna etkisi var ya. Benim 2 tane bebeğim var. Uzun uyumasa ne is yapabilirim ne uyyabilirim. Geceleri hık dese uyanıyorum ben. Bide yanimda yatırıyor. Onun güvenide var bende. İlk 3 aya kadar yanimda yatmıştı oğlumda. Zaten ondan sonra başlarini tutabiliyolar yüz üstü yatarken. Saga sola rahatca cevirebiliyorlar. 3 aydan sonra besigine geçirecegim inşallah
Fatmacicek 7+15 gün olduk gecen aya kadar hep yüzüstü yatıyordu yanımda . Ama artık sırt üstü alışsın diye hamak beşikte sallıyorum. Yüzüstü yatırmak hem başını tutmaya hem bel kemiğine hem hareketleri ne fayda sağlıyor .
Hazallllllll feamtrmea yan yatış yastığı biri uzun biri kısa olucak şekilde iki yastık arasında bir boşluk var sıkıştığı için dönemiyor minik ordegim 🤣
hobby_catolog_hk Hazallllllll sen yanında olduğun sürece yüz üstü yatır. Ama yanından ayrılacağını zaman yatırıma. Senin kontrolünde yatsın. Cok iyi yüz üstü yatırmak hem gaz için hem gelişimi için.
Atelci Hazallllllll hep gündüzleri yanımda kontrollü yüzüstü yatırdım bnde canım ama hece hiç yatırmadım
ilknuregmn Ben yanımdayken yatırıyordum gözümün önünde sizde öyle yapın bnm benim bebeğimde rahatladı sık sık yapardım
MISRA2021 Hazallllllll kaldırıyordur eminim sadece dik tutamayıp düşürüyodur kafasını bu çok normal. kaldırması yeterli zaten kaldırabildiği için doktor bize yatırabilirsiniz dedi benim tahminim
Busrabektas Hazallllllll Kendisini kurtarmayı öğrenene kadar yanında siz yokken yatırmasanız daha iyi siz yanındayken uyuduğunda yatırın hem ona da iyi gelir rahatlar. Benim bebegim 5 aylıkken kendi isteği ile yüzüstü döndü birkaç kere düzelttim kontrol ederek uyuttum şimdi artık kendini düzeltiyor ve yüzüstü çok rahat uyuyor.