2 aylık bebeğim bende 1 ay boyunca meme reddi yaşadım ama asla pes etmeyin kizlar ben pes etmedim her saat başı zorla ağlasada emzirdim 1 ayın sonunda artık kendisi almaya başladı çok rahat emiyordu taaki sünnet olana kadar sünnet olduktan sonra tekrar başa döndük huyu suyu her şeyi değişti anlamadığım bir şekilde suandada aynı meme reddi yaşıyoruz ama asla pes etmiyorum bol bol sağın sütünüzü ki artsın çok geçmiş olsun Şimdiden 🙏