Kızlar oğlum 37 günlük doğduğunda 7 günlük kuvez durumumuz oldu beni ememedi o yüzden kolostrom sütü alamadı bende hep sağdim sütüm var çok şükür buzluğa koydum. Bu zamana kadar her gün 1 kere kolostrom sütlerden biberon ile veriyordum ta ki aylık aşıyı olana kadar. Aşının verdiği huzursuzluk mu yoksa biberona alisma mi anlayamiyorum benden sütun tanzikli gelmesini istiyor aynı biberon gibi. İlk oğlumda meme reddi ise başlayınca biberon kullandık 4 saatlik sürede 2 kere aldı günde hemen alıştı beni reddediyordu hemen işten ayrıldım başka çare yoktu emmeyi bırakmadi Allah’tan 20 aya kadar emzirdim çok şükür 🙏 bu oglumada sütlerden vermek istiyorum baya sütüm var buzlukta . Eds yönetimiyle denedim ağzına bile sokamadik boruyu hissediyor emmiyor. Şırıngayla verdim onuda yutmuyor ağzinda tutuyor ne yapacağım yardımcı olursanız sevinirim