karsiyakalianne Var mı sevgili anneler? Benim oğlum kolik. Buzuki orhan kolik albümüyle uyuyor. Bu ürünü alsam memnun kalır mıyım sizce?
Elfazrnr karsiyakalianne merhaba kızım şuan 3aylık çok şiddetli kolik geçirdik ilk 1ay iyiydi sonradan Budinin sesi bize yetersiz gelmeye başladı appstore da bebek uyutucu diye bi program var arka planda internetsiz çalışıyor oradaki seslerle uyutabilirsiniz
Arasannesi karsiyakalianne bizim baya işimiiz gördü dışarıda özellikle.aylarca kullandık 11 bucuk aylık beyaz gürültüsünü kullanmıyoruz ama hala uyku arkadası odur oğlumun
aannecikk Telefondan beyaz gürültü de aynı işi görür, sesi çok yüksek ve yanında gelen ayıcık minicik
Esrailay Bende kızıma doğdugunda almıştım işe yarıyor ama sesi az geliyor ben ayıcığın içinden çıkarıp yanına koyuyordum