Ben 12 ayını doldurdu iki cocugumda ikisinede milupa devam sütü içirdim.acık inek sütü hic icirmedim. Doktorum bunu tavsiye etmisti 1 yas ustü olarak öyle verdim.bir zararida olmadı fazlasıyla yararı oldugunu düsünüyorum.gelisimlerini olumlu yönde etkiledi.