incitanemmm evettt kesinlikle daha cabuk cikti daha cabuk acilma gerceklesti. İlkinde cok erken gitmistim hastaneye. 2.5 cm ile hastanede yatisim yapıldı. 6 saat sonra 10 cm oldu, 1saatte anca doğum gerçekleşti.
2.cisinde 3 saat sanci cektim evde, duş aldim. Hastaneye gittim. Yatisim yapıldığı anda 8 cm olmus. Yarim saat icinde doğum gerçekleşti.