Defnesmommy 2 buçuk aylık kızım var emziriyorum bugün fark ettim ki iki göğsümde de küçük küçük kızarıklıklar var nokta nokta gibi. Acaba nedeninedir bilen yaşayan var mı yardım edin? 🤷♀️🙄
Denizalya Defnesmommy ağrı oluyor mu eğer ağrı varsa mastit olmuş olabilir hemen sıcak.uygulama yap sıcak dus al sıcak uygulama yap benim 5 aylık kızım.var ve iki kere mastit oldum çok kötü birşey aman önleminizi alın derim
Defnesmommy Mcan çok daha küçük kırmızı göğsümün etrafında var netten baktığımda mastitin belirtisi olarak görünüyor ama ağrı sızı yok
Defnesmommy Denizalya ağrı yok ama mastit belirtisi olarak görünüyor Bi de sütünüzü tam boşaltın diyorlar ama benim sütğm tam boşalmıyor az da olsa geliyor hiç süt gelmemesi mi gerekiyor yoksa göğsüm yumuşasa yeter mi
Mcan Defnesmommy olabilir sağmaya devam edin geçici bişeydir süt bitmez Zaten normali bu gelmeye devam eder meme yumuşasın yeter
Defnesmommy @Denizalya Bebeğim de sadece bir göğsümü emiyor ve boşaltamıyor çok kusuyor her seferinde dönüşümlü veriyorum diğer göğsümü her seferinde sağmam mı gerekiyor?
Tokgozss @Defnesmommy benimde öyleydi canım minik kırmızıydı 1 2 güne hemen Mastit oldu göğsüm. Pamuklu bezle emzirdikten sonra sil süreli krem sür mutlaka ve memeni sağ boşalt iyice ne kadar çıkarsa . Bebek tam tutamıyor memeyi genelde ondan oluyor