Zehraozt1 bizimde gündüz uykumuz çok düştü gün için bir saat uyuyor uyumuyor belli olmuyor uykusu çok var ama besigine götürüyorum ayağa kalkıyor oyun istiyor beşikten çıkmak istiyor bende zorlamiyorum artık uyumazsan uyuma diyorum😁😁 sonra kendi oyun oynarken uyuya kalıyor ama kısa uyuyor malesef .. gecede aynı beşikte oyun yapıyor ordan oraya atıyor kendini sonra uyuyor