Suyagmur Selam kizlar bebegim 7 aylik ek gidaya agirlik verdikce formul mama icmemeye basladi biberonlari gorunce taniyor kendini ittiriyor icmiyor bagiriyor ne yapmam lazim yasayan varmi bu durumu
As1ioz Suyagmur ay 4. Ayında basladı 9 aya kadar asla içiremedim zar zor kabus yasadım 14 aylıgız 9. Ayından beri mama hariç herseyi yiyor
Suyagmur As1ioz insallah boyle devam etmez ya zaten bir yasindan sonra normal sut icebilirmis biraz daha icse 🥲