Yaptirdik canım 3.ayimiza giricez bizde. Çok korkarak gitmiştim çok aglicak diye. Tavsiyem şudur ki asi olmadan hemen önce emzir. Bı afalliyolar böyle anliyamiyolar ne olduğunu ağlarsa kaldır sarıl hemen. Sonrasında da aracın varsa emzir güvende hissetsin. Ben öyle yapıyorum 😇