3 ay önce doğum yaptım dtn akşam bir anda dikişim sızladı kanamam geldi bugün gün içerisende aşırı kanamam oldu 4 tane dolu dolu pet değiştirdim doktora gittim gidene kadar azaldı biraz bulunduğum yerde kadın doğumcu ve ultrason yok ebe sadece alttan baktı normal adet sızıntısı gibi geldiğini söyledi gebelik testi yaptı gebelik yok başına böyle bişey gelen oldumu