Oğlum 6 ay 14 günlük dün gece beşiğinde sürekli uyanarak ağlıyordu yanıma bazaya aldım eşim de rahat yatalım diye kanepeye gitmiş . Saat 5 gibi sabah bir ses geldi bir kalktık bir baktık oğluşum düşmüş ağlıyordu sonra azıcık kustu ama emip yatmıştı zaten kusma falan olmadı sonrasında herhangi biryerinde birşey de yok davranışları da normal uyku hali de olmadı bu saat oldu ama hala endişeleniyorum sizce birşey olmuş mudur ne yapmalıyız ? Şimdiden teşekkürler hayırlı kandiller