Kızlar 2.5 ay önce sezaryen oldum normal doğumdan döndüm acil sezaryene alındım herşey çok hızlı gelişti ☹️ Ondan mı bilmiyorum ama cerrah bikini bölgemi ortadan kesmiş resmen ilk 1 ay jilet sürme dedi doktor sürmedim ama şuan alırken acıyor süremiyorum oraya 🥺 resmen yamuk bi şekilde ikiye bölmüş ya, zaten görüntü kirliliği bide temizlenmek mesele. Bugün aldım hemen kızarmış 😪