EylulCinar66122818 süt ve süt ürünü alerjimiz var bizimde paketli hiçbir gıdayı yemiyorum dana etide yemiyorum çapraz alerjidn dolayı yemeklerde genelde hindi eti tavuk eti kullanıyorum bol meyve bol sebze tüketiyorm ama mevsimin meyve ve sebzelerinden balık yiyorum .çok tatlı çektiginde canım hurma kuru incir kuru kayısı veya kabak tatlısı yapıyorum25 günlükken başladım böyle beslenmeye ben bebegim rahatladı çok sıkıntılı zamanlar atlattım şimdi 2 buçuk aylık bebegim böyle beslenmeye çok alıştım valla 😀 daha test yaptrmadık biz çok küçük oldugu için