Kuzeylila bende hamileyim sezaryendan 3 ay sonra hamile kaldım kızım 8 aylık suan 6 aylık hamileyim doktor 2sene hamile kalmaman gerekiyordu dikişlerin taze rahmin daha kendini toplamadı vs bunun gibi şeyler dedi aldır aldıralım deseydi tepkim ağır olurdu çünkü onu veren allah sıkıntısınıda agrısınıda ceksemde o da benim evladım herseye rağmen 6 aylık hamileyim sıkıntısız yolun yarısına geldik bundan sonraki süreçte hersey güzel geçsin 🙏