Nohutannesi hayatımın en kötü dönemi bebelac thickenerı bulana kadar olan 2 3 haftalık süreçti.o kadar kötüydğm ki, doktorun odasına girince bebeğin muayanesini yaparız, onu boşver, sen anlat derdini, sütün de kesilmiştir senin bu halde demişti. Gerçekten öyleydi. Bir gece tamamen gitti de, sonra düzeldi şükür 🤦♀️