Woody merhaba bizde 7aylıktan beri tuvalet iletişimi yapmaya başladık şuan 8,5aylık hiç kakasını bezine yapmadı çok şükür ama çiş için ayjı cesareti bulamıyorum kendmde 😂bazen kaka için görrdüğümde çişte yaptı aslında. Külot bezin sızdırmazlığı ve uzun süreliliğide diğeriyle aynı mı bende yazın özellkle geçmek istiyordum ama fark yoksa külot beze geçmeyi düşündüm yazınızı görnce