Blknss12 Kızlar bebeklere ekmek veriliyor mu veriyorsaniz kaçıncı ayda ve nasıl ekmekle başladınız? Aynı soruyu zeytin için de sorayım zeytini kaçıncı ayda kaç adet ile başladınız? Oğlum 8 aylık
ilkgozagrimm Blknss12 benim kız 7 aylıkken filan başlamıştı kemirmeye 😂 suan 16 aylık hala da sever mıncık mıncık koparıp içinden yiyor ama zeytini sevmiyor
Mom299 Blknss12 5.6 ay lıktı ekmek minik minik verdim doyurucu bir şekilde degil zeytinde öle bir çimdik sadece 7 aylık kızım ve zeytin hala bir çimdik ekmekte öle 4 çindigi gecmiyor tam tahıllı olandan veriyorum
elizabeth Blknss12 kızım 9,5 aylık bizim yemek yerken oyalansın diye veriyorum eline ekmek, çorbalara koymak için hippin bebek ekmeğini aldım ondan veriyorum 7-8 aylıkken başlamıştım. Zeytin 1-2 kere verdim ama yemedi midesi bulandı bi daha vermedim
bebekzeynep Blknss12 her ikisinide yer canım artk ekmeği tahıllı ekmklerddn verebilirsin beyaz ekmk pek önerilmyr zeytinide suya koy akşamdan tuzu çıksın öyle verirsin
Blknss12 ilkgozagrimm ya ben mesela corbalarina dograsam mi acaba diyorum sanki karnı doymuyor givi geliyor kendim gibi düşünüyorum onu da 😀
Blknss12 Mom299 ya bugün tarhana yaptım mesela biraz sulu yapmışım sanki ekmek dograsam olcakti gibi doymadı gibi geldi
Blknss12 elizabeth ben de bebek ekmeği almayı düşünüyorum aslında ama kendimiz tam buğday yiyoruz ondan versem de olur mu kı acaba
bebekzeynep Blknss12 rica ederim kabuğu fzla gelirse sadece içini verebilirsiniz deneyin bi nasıl sevecek
Mom299 Blknss12 tabi dograya bilirsiniz neden olmasın ki ama tahıllı olan ekmek daha iyi olur beyaz ekmek dogramaktan iyidir 😋
Gmzrl Oğlum 6 aylık bugün doktoru eline ekmek verebilirsin tam buğday unu olmak kaydıyla dedi. çok güzel bi tarif bulup yaptım. Tutabileceği şekilde baget ekmek. Hemen verdik elinde yarım saatı geçik kemirdi oyalandı. Bi sıkıntı yaşamadık.
Smryna Blknss12 ben zeytin veriyorum ekmek de fam buğday unu olarak kendim yapıyorum ama cok vermiyorum. Nadiren bazen çorbasına bazen eline.
_Ahlas_ Blknss12 oğlum 9 aylık zeytin sevmiyo o yüzden vermiyorum ama hem eline ekmek veriyorum çok güzel kemiriyo hemde her çorbasına doğrarım yalnız dışardan ekmek almıyoruz kendi yaptığım ekmeği tüketiyoruz ailecek oğluma tam buğdaylı tercih ediyorum genelde..