Sairsell canim benim bak benim.oglumda idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 2 bucuk aylıkken aşırı ağlamaları vardi katilma nöbeti diyorlar onu geciriyordu.vok aşırı huysuzluk var ise idrar yolu enfeksyonudur bir tahlil yaptir ama sonta takip içerden alsınlar daha doğru çıkıyor sonuç. Birde bu senin attığın fotodaki turuncu gibi duruyor aslında çok.kormizi gibi değil buyuk ihtimal doktor o yüzden öyle demiştir. Sende bir gönlün rahat olsun idrar tahlili ve idrar kültürü ne baktir