Mom4775 bugün başladım sabahları aç karnima süt kahve tarçın ve yarım çay kaşığı kakao atip kaynatıp içicem saat 11gibi kahvaltı yapmayı düşünüyorum saat 1gibi ara öğün saat 3gibide akşam yemeği yiyip 7den sonra da sıvı haricinde bişey almiycam 7ye kadar olan zaman zarfında işte meyve çay kahve süt bu gibi şeyler ve en son yoğurtlu limonlu pulbiberli karışım dan yemeyi planlıyorum bakalım nolacak şuanda 77kikoyum bı hafta bu diyeti devam ettircem