hazaldnz evet canım o yüzden kilon olmasada insülin yükseliyor malesef tatlıya bir müddet ara vermelisin sporla vücudunu çalıştırıp insülini azaltabilirsin sonrasında ama tekrar tatlı yersen yine bu yüzden artar insülin direncin çoğunlukla unsuz yağsız şekersiz tarifler denemelisin eğer canın çok çektiyse haftada bir kere ve çok az bir miktar normal tatlı yiyebilirsin bu şekilde önüne geçebilirsin canım bende insülin direncimle savaştım bir yıl kilom normaldi sadece biraz göbeğim vardı ayva göbeği derler ya okadar ama çok tatlı yerdim o dönem sonra bu çıktı Dr gidince bana bu şekilde yapmamı söyledi spora gittim diyet yaptım kesinlikle 3 beyaz tüketmedim düzeldi ama nezaman abartsam tekrar başlasam 3 beyaza ki tatlıya karşı hep zaafım vardır yükseldiğini hissediyorum bir kaç kere tatlı yiyince direnç yükseliyor ve hep tatlı yemek istiyorsun elin ayağın titriyor ozaman anlıyorum yine yükseldiğini tekrar kesiyorum tatlıyı uzunca bir müddet tüketmiyorum sadece haftada bir kere ve tamamen sağlıklı tatlı yapıyorum ve çok az yiyorum