Anec_2020 Buseyrt benimki 4 aylık kan ilacı kullanıyoruz sağlık ocağındaki hemşire kan ilacını portakal veya elma suyuyla ver dedi tabi taze kendi sıktığımla veriyorum 5 6 damla falan günde baya hoşuna gidiyo onun tadını aldığı için ilacı reddetmiyor 😂
GeceMavisi alerjikbebekannesi bizde 4 ay 24 günlüğüz tadım yapıoruz ama kaşık maması verilebiliyormu bu ayda verebilirmiyiz yani
alerjikbebekannesi GeceMavisi ay yanlış yazmışım ben. Kaşık mama verilmez formül mama demek istemiştim
Buseyrt Ya siz iyi misiniz bunlar nasıl yorumlar 😂😂 bardakla verip içirmedim heralde çay kaşığı kadar içmedi bile ki doktorumda damlasını bir iki damla sıkılmış meyve suyuyla verileceğini söylüyor pardonda kim cahil olan?
princessannesi Elma suyu mu 2 aylik bebeğe bide şaka mı anne sütü veya formul mamadan baska birsey verilmez onun bağırsakları tazecik ki kaldi ki elma içindeki seker oranı 10 gram çok şaşkınım
75kinalikuzu Buseyrt daha çok küçük bağırsakları sindiremez çok gazi olur sadece günde 1 çay kaşığı su veriyordum ben oda kan damlasını kusuyor diye dr demişti
sonsuz17 hilaliii Allah aşkına hadi bilmiyo 2 aydır kayıt olmuş illa ki görür kaç post açılıyor hemşire her aşıda uyarıyor şaka gibi gerçekten
hilaliii sonsuz17 doğru söylüyorsunuz ama yine de linçlememek lazım neyse ki daha da ileriye gitmeden öğrendi doğrusunu 😊