Benimde kızım geçen hafta oldu ama maşallah hıc huzursuz olmadi atesde olmadı sükur ama ben aşıya gitmeden 2 saat once bi cay kaşıgı kadar calpol verdim hic sorunu olmadi akşaminada yine bi cay kasagi kadar daha verdim öyle uyudu mağlum 3 aşı minicik bebeklerimize ağır gelebilir.özellikle saglikocaginda yapilan aşilar ateş yapiyomus