Meme+mama gidiyoruz ama sütüm aşırı az çekince sanki dolu dolu geliyormuş gibi hissediyorum ama iki gündür bebeğim hiç uyumuyor doktora götürecektik en son dedim karnını doyuralim doktora götürelim olmayacak böyle .90 mama yaptık baktık aranıyor 30 daha yaptik iyice doyuralim belki acliktandir diye.Bu çocuk memeden ne alıyor hiç bilmiyorum 120 çok değil mi doktor doyunca bırakır diyordu hiç bıraktığı falan yok napayım ben siz kaç CC Mama veriyosunuz??