Ada54 Merhaba anneler kızım gün içinde kendi istediği olmayınca avazı çıkana kadar bağırıyor.Sizde durumlar nasıl?Böyle bir durumda nasıl davranmamız gerekiyor istediğini hemen yapmak mı gerekiyor 🤷♀️
Araseymen Ada54 13.5 aylık ayni bu şekilde bide elini kolunu sallıyor 🤣 ben sakin bi şekilde bağırmadan anlatırmısınız ne istiyorsun annecim seni anlamıyorum şuan diyorum o zaman normale donuyor hemen 😅